مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 05:552020-07-26بين الملل

استفاده از فناوری های نوین در فرودگاه قطر


فرودگاه بین المللی(Hamad International Airport) شهر دوحه کشور قطر به جدیدترین فناوری غربالگری امنیتی مجهز شده است و آن فناوری یک الگوریتم پیشرفته است که پرسنل امنیتی را قادر می سازد تا به راحتی مواد منفجره ای را که احیانا در لوازم و وسایل مسافران مخفی باشد پیدا کنند.

- فرودگاه بین المللی(Hamad International Airport) شهر دوحه کشور قطر به جدیدترین فناوری غربالگری امنیتی مجهز شده است و آن فناوری یک الگوریتم پیشرفته است که پرسنل امنیتی را قادر می سازد تا به راحتی مواد منفجره ای را که احیانا در لوازم و وسایل مسافران مخفی باشد پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ماناف ان، این فناوری همچنین این اجازه را به مسافران می دهد تا هنگام عبور از بخش بازرسی و امنیت فرودگاه بتوانند وسایل الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت، دوربین دیجیتال و غیره را در چمدان های دستی خود نگه دارند که این موضوع نه تنها سبب ارتقای سطح خدمات رسانی به مسافران می شود بلکه از مزایا بهداشتی نیز تا حدی برخوردار است زیرا دیگر پرسنل این بخش به اجناس و وسایل مسافران دست نمی زنند.

فناوری جدید موسوم به C2 پس از برداشته شدن کامل محدودیت های سفرهای خارجی در تمام بخش های بازرسی نصب خواهد شد و غربالگری به شیوه ای نوین انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در فرودگاه قطر

استفاده از فناوری های نوین در فرودگاه قطر