مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:102020-07-26اجتماعي

ارائه آموزش های مهارتی رایگان به برگزیدگان آزمون استخدامی بخش خصوصی


با امضای تفاهم نامه ای مقرر شد که 10 هزار نفر از برگزیدگان آزمون استخدام بخش خصوصی تحت آموزش های رایگان مهارت های دورکاری قرار گیرند.

- با امضای تفاهم نامه ای مقرر شد که 10 هزار نفر از برگزیدگان آزمون استخدام بخش خصوصی تحت آموزش های رایگان مهارت های دورکاری قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی فراگیر شدن شیوع ویروس کرونا و در راستای تطبیق سبک زندگی و همزیستی ایمن با این ویروس، تعدادی از شرکت های بزرگ کشور تفاهم نامه ای با دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی به امضا رساندند تا به منظور حفاظت از مشاغل و کسب و کارها در دوران کرونا، 10 هزار نفر از کارجویان تحت آموزش های رایگان مهارت های دورکاری قرار گیرند.

در نشست امضای این تفاهم نامه که در سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، محمد حسین قمری، دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی اعلام کرد: به دلیل تغییراتی که در پی شیوع کرونا در محیط کسب و کار کشور به وجود آمده، در این دوره آزمون شاهد استقبال بیشتری از موسسات و شرکت ها برای شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیازشان از طریق این آزمون بودیم.

وی افزود: علت این گرایش زیرساخت های مبتنی بر فناوری آزمون استخدام بخش خصوصی است که تطبیق پذیری بیشتر و راحت تری با شرایط کرونایی دارد و لذا شرکت هایی که امسال برنامه جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش های مهارتی رایگان به برگزیدگان آزمون استخدامی بخش خصوصی

ارائه آموزش های مهارتی رایگان به برگزیدگان آزمون استخدامی بخش خصوصی