مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:202020-07-26سياسي

ضرورت تسریع در طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین منابع آبی با توجه به رشد فزآینده جمعیتی شهر ساوه دغدغه جدی است، بر لزوم تسریع در انتقال سهم آب ساوه از سدکوچری تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تامین منابع آبی با توجه به رشد فزآینده جمعیتی شهر ساوه دغدغه جدی است، بر لزوم تسریع در انتقال سهم آب ساوه از سدکوچری تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد سبزی در جریان بازدید روز گذشته شنبه چهارم مردادماه از تصفیه خانه آب ساوه که به همراه فرماندار این شهرستان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و شهرستان ساوه صورت گرفت، در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: رشد فزآینده جمعیتی شهر ساوه نیازمند اتخاذ سازوکار مناسب برای تامین زیرساخت های مورد نیاز بویژه آب شرب است.

وی با بیان اینکه توسعه تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهر ساوه و تسریع در تامین آب مورد نیاز در قالب اجرای پروژه آب رسانی از محل سهم ساوه از سد کوچری با توجه به رشد فزآینده جمعیت این شهرستان ضرورتی دوچندان دارد، گفت: با گذشت بیش از 10 سال از آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه تنها 15 کیلومتر از مسیر 131 کیلومتری اجرا و 20 کیلومتر لوله مورد نیاز طرح تهیه شده و به دلیل برخی مسائل و مشکلات در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری

ضرورت تسریع در طرح آبرسانی به ساوه از سد کوچری