مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 06:252020-07-26اجتماعي

توقیف 800 موتورسیکلت در پیاده راه های همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح پلیس راهور مبنی بر کنترل تردد موتورسواران در پیاده راه های همدان بیش از 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف و بیش از 1640 مورد اعمال قانون داشته ایم.

- ایسنا/همدان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح پلیس راهور مبنی بر کنترل تردد موتورسواران در پیاده راه های همدان بیش از 800 دستگاه موتورسیکلت توقیف و بیش از 1640 مورد اعمال قانون داشته ایم.

سرهنگ علی فکری در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: کارگروهی در فرمانداری همدان با حضور نماینده فرماندار، نماینده شهردار و نماینده پلیس راهور تشکیل شد و بازدید میدانی از محل صورت گرفت و مشکلات احصاء شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات پیاده راه ها ورودی های باز خیابان بوعلی و میدان امام(ره) است، افزود: این مشکل توسط کارگروه بررسی و کوچه های مشرف و خیابان ها توسط موانع فیزیکی مسدود شد.

فکری با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد مشکلات پیاده راه خیابان های بوعلی، اکباتان و میدان امام(ره) حل شده است، اظهار کرد: در حال حاضر فقط خیابان اکباتان و دو کوچه که موانع آن شکسته شده، باقیمانده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه شهرداری بخش اعظمی از وظایف خود را انجام داده است، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 800 موتورسیکلت در پیاده راه های همدان

توقیف 800 موتورسیکلت در پیاده راه های همدان