مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:202020-07-26سياسي

ریشه استعفای اصلاح طلبان در ناکامی های اخیر است


علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به استعفای حکیمی پور از شورای عالی اصلاح طلبان گفت: وقتی ناکامی هایی در اجرای برنامه یا اهداف پیش بینی شده پیش می آید از انگیزه ها برای فعالیت جمعی و مشارکت در کار جبهه ای کاسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب یادداشتی در روزنامه آفتاب یزد منتشر کرده است که مهمترین بخش های آن در ادامه از نظرتان می گذرد.

استعفای آقای حکیمی پور از ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درحالی که پیش از این نیز شاهد استعفای آقای دکتر عارف از ریاست شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بودیم حاشیه هایی را درباره آینده جریان اصلاحات به وجود آورده است.

وقتی ناکامی هایی در اجرای برنامه یا اهداف پیش بینی شده پیش می آید از انگیزه ها برای فعالیت جمعی و مشارکت در کار جبهه ای کاسته می شود و به عبارتی احزاب و افراد به درون خود می خزند.

در چنین شرایطی مدتی زمان لازم است تا دوباره فعالیت ها جان بگیرد.

با شیوع کرونا و شرایطی که (بعد از انتخابات اسفند 98) به وجود آورد و طرح هایی مانند فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد که در واقع به فاصله گذاری سیاسی نیز منجر شد و در تشکیل مکانیزم های جمعی مانند کنگره های حزبی یا شورای مرکزی وقفه ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه استعفای اصلاح طلبان در ناکامی های اخیر است

ریشه استعفای اصلاح طلبان در ناکامی های اخیر است