مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:252020-07-26اقتصادي

6 مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در شیراز افتتاح شد


همزمان با پنجمین روز از هفته ملی مهارت 6 مرکز جوار کارگاهی در شیراز به صورت نمادین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که ظهر یکشنبه با حضور مسئولان بخش خصوصی، رؤسای اتحادیه صنف الکتریک، درب و پنجره ساز آهنی، تأسیسات مکانیکی و مسئولان اتاق اصناف استان و شهرستان کوار و در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس مهندس هاشمی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار شد، مجوز مراکز جوار کارگاهی از سوی حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس به آنان اهدا شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس در این آیین نمادین افتتاح گفت: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بسیار وسیع بوده و این آموزش ها افراد قابل ملاحظه ای از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستاییان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می دهد.

وی بیان کرد: تنها کانونی که در کشور بطور رسمی و متعهدانه خلأ مهارتی کارجویان را برطرف می کند سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

کوشکی ارتقا مهارت تکنسین ها، کارگران و کارکنان صنایع و صنوف را نیز یکی از اهداف آموزش های مهارتی در جهت توسعه و شکوفایی مهارتی کشور بر شمرد و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را در این راستا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در شیراز افتتاح شد

6 مرکز جوار کارگاهی فنی و حرفه ای در شیراز افتتاح شد