مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-26پزشكي

وزارت بهداشت یمن: فعالیت بخش اورژانس بیمارستان ها متوقف شده است


معاون مدیرکل بخش اورژانس وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، در صورت توقف عملیات امدادرسانی بین بیمارستان ها و استان ها در نتیجه عدم وجود بنزین، پیش بینی می شود که تعداد فوتی ها به 300 مورد در روز برسد.

- معاون مدیرکل بخش اورژانس وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، در صورت توقف عملیات امدادرسانی بین بیمارستان ها و استان ها در نتیجه عدم وجود بنزین، پیش بینی می شود که تعداد فوتی ها به 300 مورد در روز برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المسیره، عبدالکریم النهاری، معاون مدیرکل بخش اورژانس وزارت بهداشت یمن خاطرنشان کرد: ما وارد مرحله فاجعه باری شده ایم و بخش اورژانس وزارت بهداشت یمن دو هفته است که تقریباً متوقف شده است.

النهاری در ادامه افزود: با پایان یافتن انواع مختلف فرآورده های نفتی برای بخش های اورژانسی بیمارستانها، ما شاهد افزایش تعداد فوتی ها به 500 مورد در روز هم خواهیم بود و در صورت توقف عملیات امدادرسانی بین بیمارستان ها و استان ها در نتیجه عدم وجود بنزین، ما پیش بینی می کنیم که آمار فوتی ها به 300 مورد در روز برسد.

وی همچنین تصریح کرد، بخش اورژانس بیمارستان های عمومی و خصوصی یمن ماهانه دو میلیون و 900 هزار لیتر سوخت مصرف می کند و ما 500 دستگاه آمبولانس در بیمارستان ها در اختیار داریم و این آمبولانس ها نیازمند حداقل 200 هزار لیتر بنزین هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت یمن: فعالیت بخش اورژانس بیمارستان ها متوقف شده است

وزارت بهداشت یمن: فعالیت بخش اورژانس بیمارستان ها متوقف شده است