مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-26فرهنگي

دانلود قسمت 21 سریال هم گناه


قسمت بیست و یکم سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه 6 مردادماه در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

قسمت های این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.

- قسمت بیست و یکم سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، دوشنبه 6 مردادماه در سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع می شود.

قسمت های این سریال دوشنبه هر هفته از این سایت قابل دانلود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، مهدی پاکدل، مسعود رایگان رویا تیموریان و پدرام شریفی از بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه سریال هم گناه که اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است، آمده: خانواده صبوری خانواده ای بزرگ و قدیمی است که سال هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است.

آنها در خانه ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می کنند، ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می کند که.

جهت ( قسمت بیست و یکم ) چرا حلال دانلود؟ برخلاف سایت های فروش اشتراکی نمایش فیلم و سریال که لایسنس فیلم مربوطه تنها یک بار توسط آنها خریداری و به هزاران نفر فروخته می شود! کلیه فایل های این سامانه توسط شرکت پخش کننده سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود قسمت 21 سریال هم گناه

دانلود قسمت 21 سریال هم گناه