مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-26سياسي

اعتبار دولتی برای ساخت مصلی نداریم/تعطیلی نمازجمعه در 5 نقطه یزد


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از تعطیلی نمازجمعه در دو شهرستان و پنج نقطه از استان به دلیل شیوع کرونا و قرمز شدن وضعیت این مناطق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا شریفی، پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالروز اقامه نخستین نمازجمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب در پنجم مردادماه اظهار داشت: یزد از جمله استان هایی بود که نمازجمعه در آن قبل از انقلاب در مسجد جامع برگزار می شد اما بعد از پیروزی انقلاب، نخستین نمازجمعه رسمی و باشکوه یک هفته بعد از پنجم مردادماه توسط آیت الله شهید صدوقی اقامه شد.

وی افزود: اکنون نیز در 28 نقطه از استان یزد نمازجمعه برگزار می شود ضمن اینکه مردم مناطقی همچون بفروییه میبد، چاهک هرات، خرانق و … مدت هاست که متقاضی برگزاری نمازجمعه هستند اما به دلیل به حدنصاب نرسیدن جمعیت، فعلاً امکان برگزاری در این مناطق وجود ندارد.

شریفی با اشاره به شیوع کرونا و تعطیلی اقامه نمازجمعه در تمام مناطق استان طی مرحله اول عنوان کرد: به تازگی نیز با قرمز شدن وضعیت دو شهرستان میبد و مهریز، جمعه گذشته نمازجمعه در این دو شهرستان شامل مرکز مهریز، منشاد و بهادران، مرکز میبد و ندوشن تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دولتی برای ساخت مصلی نداریم/تعطیلی نمازجمعه در 5 نقطه یزد

اعتبار دولتی برای ساخت مصلی نداریم/تعطیلی نمازجمعه در 5 نقطه یزد