مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-26اقتصادي

اقدامات ارزنده عمرانی از غرب تا شرق استان سمنان در حال انجام است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از غربی ترین نقطه استان تا شرقی ترین نقطه آن، امروز اقدامات بسیار عالی و ارزنده عمرانی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در جلسه با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران، با بیان اینکه بالغ بر 72 پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان در نظر گرفته شد که تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: با توجه به عنایت های صورت گرفته توسط ریاست جمهوری و دولتمردان، تلاش های مسئولین استان و تخصیص اعتبارات سفر و استانی، استان سمنان امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و از شرق تا غرب آن شاهد اجرای اقدامات ارزنده عمرانی هستیم.

وی اضافه کرد: در دور دوم سفر نیز یک هزار و 429 میلیارد تومان در قالب 85 پروژه در نظر گرفته شد که در حال حاضر اعتبارات به این پروژه ها تزریق شده و اقدامات در حال انجام است.

فخری با بیان اینکه مجموعه پروژه های در حال انجام و دارای اعتبار استان در قالب پکیجی مدون، جمع آوری شده تا انشالله با استفاده از ظرفیت و پتانسیل مطلوب نمایندگان استان، پیگیری های کشوری در خصوص آن ها تسریع یابد، خاطرنشان کرد: پروژه های تأمین آب سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ارزنده عمرانی از غرب تا شرق استان سمنان در حال انجام است

اقدامات ارزنده عمرانی از غرب تا شرق استان سمنان در حال انجام است