مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:102020-07-26سياسي

برگزاری دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری دعای عرفه با رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان در تمامی شهرهای این استان خبر داد.

- بر اساس گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری با اشاره به نزدیک شدن ایام برگزاری دعای عرفه و عید سعید قربان، اظهار کرد: با توجه به رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و درمان دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران برگزار خواهد شد و امیدواریم همه برگزاری مراسمات آیئنی، دعاها و توسل های عمومی الگویی برای سایر بخش های کشور باشد و از این ظرفیت های معنوی و توسل های عمومی برای رفع بحران و ریشه کن شدن این ویروس منحوس از جوامع انسانی بهره گرفت.

وی در ادامه با اشاره به صدور مجوز برای برگزاری این مراسم و دیگر برنامه های آیینی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و درمان، تصریح کرد: باید تلاش شود این مراسم، توسل ها و دعاهای عمومی در مکان های باز، بزرگ و دارای تهویه هوای مناسب، با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دقیق پروتکل های وزارت بهداشت و درمان، استفاده از ماسک و موادضدعفونی کننده و اقدامات پیشگیرانه برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طنین دعای روح بخش عرفه در مساجد و اماکن مقدس شهرهای مازندران، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران

برگزاری دعای عرفه در تمامی شهرهای مازندران