مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:152020-07-26سياسي

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد


دویست و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی «فکه» از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مرداد ماه 99 به چاپ رسید.

- دویست و هفتمین شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه مرداد ماه 99 به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تازه ترین شماره از نشریه فکه عناوینی از جمله نامه ای کوتاه به آزاده گمنام وطنم ، نه به فساد؛ وظیفه قوه قضاییه در مبارزه با فساد با تکیه بر بیانات رهبر معظم انقلاب ، رستگاری در محراب ، کودتایی علیه استقلال خواهی ، کودتایی علیه استقلال خواهی؛ در آستانه کودتای 28 مرداد 32- بررسی سه جریان سیاسی فعال در نهضت ملی کردن صنعت نفت و نسبت آن ها با بدنه مردم ، حرف دل غریب ، صبح خاکریز؛ گفت وگو با محمود احمدی از رزمندگان تیپ37 نور ، افسر بسیجی و اشک های مصطفی به چشم می خورد.

از دیگر مطالب این ماهنامه می توان به شیرمرد بختیاری؛ پرونده ویژه شهید مدافع حرم مهدی نظری ، انگشتری ، همیشه با او ، من این راه را دوست دارم ، سرباز ولایت ، آخرین نفر و رفیق بامرام اشاره کرد.

ماهنامه فکه از سوی مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه به مطالبی مربوط به انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و زندگینامه و سیره شهدا می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد

شماره جدید نشریه «فکه» منتشر شد