مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:352020-07-26اقتصادي

افزایش 12 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان قزوینی


رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون، 175 هزار تُن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تاکنون، 175 هزار تُن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد رشد داشته است.

فاطمه خمسه اظهار کرد: 175 هزار تُن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد رشد داشته است.

در حال حاضر 80 درصد از تعهد استان برای خرید گندم در سال جاری محقق و همچنان عملیات خرید گندم از کشاورزان استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان؛ عملیات برداشت گندم همچنان ادامه دارد و به دنبال آن خرید انجام خواهد شد، بیان کرد: با اطلاع رسانی مناسب، شاهد استقبال خوب برای خرید تضمینی گندم از سوی گندم کاران هستیم و در نظر داریم تا میزان خرید گندم بیشتر از تعهدات دولتی باشد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به سن زدگی گندم استان اشاره کرد و گفت: میانگین سن زدگی گندم برداشت شده از مزارع کشاورزی استان در سال جاری 0.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان قزوینی

افزایش 12 درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان قزوینی