مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-26اقتصادي

157 پروژه عمرانی در استان سمنان در دست اقدام است


معاون امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه 157 پروژه عمرانی در استان در قالب مصوبات سفر رییس جمهور اجرایی می شود، گفت: پروژه های سفر اول 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران به میزبانی استانداری بابیان اینکه در دو سفر رییس جمهور به این استان 157 پروژه عمرانی در قالب مصوبات این سفر اجرایی می شود، اظهار داشت: درمجموع دو هزار و 429 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوره اول رییس جمهور به این استان 72 پروژه بااعتبار یک هزار میلیارد تومان تصویب شد، تصریح کرد: این پروژه ها تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و به زودی بهره برداری می شوند.

ساخت پروژه تالار مرکزی سمنان مغفول مانده است معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در سفر دوره دوم نیز 85 پروژه بااعتبار یک هزار و 429 میلیارد تومان تصویب شده است، خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات سفر و استانی، استان سمنان امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

فخری با تأکید بر اینکه اقدامات عمرانی از غرب تا شرق استان اجرایی شده است، یادآور شد: پروژه های تأمین آب سرخه، آب شاهرود از سد کالپوش، آب سمنان از سند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 پروژه عمرانی در استان سمنان در دست اقدام است

157 پروژه عمرانی در استان سمنان در دست اقدام است