مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:402020-07-26اجتماعي

اجرای نخستین دیوارنگاری قهوه خانه ای بر جداره خیابان مولوی


با هدف افزایش زیبایی و ایجاد منظر شهری شاد و رنگی ، شهرداری منطقه 11 در راستای طرح رنگ در شهر اقدام به اجرای نقاشی های دیواری در بخش های تاریخی و قدیمی مرکز شهر تهران کرده است.

- شهردار منطقه 11 گفت: با هدف افزایش زیبایی و ایجاد منظر شهری شاد و رنگی ، شهرداری منطقه 11 در راستای طرح "رنگ در شهر" اقدام به اجرای نقاشی های دیواری در بخش های تاریخی و قدیمی مرکز شهر تهران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با بیان این که طرح رنگ در شهر از سوی سازمان زیبا سازی به مناطق 22 گانه شهر تهران ابلاغ شده است، گفت: منطقه 11 با قرار گرفتن در مرکز پایتخت که 4 کیلومتر از حصار ناصری و طهران قدیم نیز در آن واقع شده؛ دارای محله های قدیمی و تاریخی است که نیاز به بهسازی جداره ها و منظر شهری دارد که اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با مشارکت سازمان زیباسازی شهر تهران نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام کرده است.

آبادیان افزود: اجرای نقاشی دیواری از تصویر میدان تاریخی حسن آباد بر دیوار بیمارستان نجمیه واقع در خیابان جمهوری ، بزرگ ترین نقاشی دیواری طهران قدیم است که به متراژ 1440 مترمربع اجرا شده و هدف از اجرای آن نمایش چهره قدیم میدان حسن آباد به شهروندان تهرانی و گردشگران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نخستین دیوارنگاری قهوه خانه ای بر جداره خیابان مولوی

اجرای نخستین دیوارنگاری قهوه خانه ای بر جداره خیابان مولوی