مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 08:452020-07-26سياسي

انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود


امام جمعه فردیس با اشاره به اینکه باید انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود بر لزوم ورود دستگاه های نظارتی به این موضوع تاکید کرد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فرمانداری فردیس، هیئت حل اختلاف استان، استانداری و دستگاه های اجرایی قانون باید در خصوص وضعیت شورای شهر فردیس پیگیری های لازم را انجام دهند، اظهار کرد: مدعی العموم باید ورود کند، شورای شهر تعطیل باشد لوایح در شورا باقی بماند و شهر و شهروندان دچار مشکل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فردیس در حال حاضر شهردار ندارد و توسط سرپرست اداره می شود، گفت: این وضعیت درآمدزایی را با مشکل مواجه می کند شهری که درآمد نداشته باشد چگونه باید اداره شود.

امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه در شهر نباید مشکلی ایجاد شود، گفت: سرپرستی که انتخاب می شود نمی داند تکلیفش چیست و تا چند روز دیگر سرپرست است و حتی نیروهای شهرداری نیز این وضعیت را جدی نمی گیرند.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه شهر باید از این وضعیت نجات پیدا کند، به همین دلیل از نهادهای مربوطه خواسته ایم ورود کنند، گفت: ما تریبون مردم هستیم و مشکلات و مسائل را مطرح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود

انتخاب شهردار فردیس تعیین تکلیف شود