مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:052020-07-26ورزشي

به حقیقی گفتم پرسپولیس خطرناک است؛ گوش نکرد/ کلاس پرویز مظلومی بالاتر است


پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه کمیته فنی فدراسیون نیازمند رنسانس است و انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم جوانان جای تعجب دارد، گفت: - رضا حقیقی را وسوسه و قربانی کردند.

محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بر شمردن دلایل موفقیت پرسپولیس در لیگ برتر و کسب چهار عنوان قهرمانی، از کمیته فنی فدراسیون فوتبال بابت انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم جوانان انتقاد و تاکید کرد که این کمیته نیاز به رنسانس دارد.

یاوری همچنین با بیان اینکه هواداران سپاهان نباید برای امیر قلعه نویی حاشیه درست کنند و اجازه بدهند کارش را انجام بدهد، در واکنش به انتشار فیلم های کُری خوانی رضا حقیقی بازیکن سابق فجر سپاسی و پرسپولیس که زمانی در تیم فجر سپاسی شاگردش بود، گفت: حقیقی قربانی ندانم کاری های رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس شد.

مشروح گفتگوی یاوری در ادامه می آید: * خبرگزاری مهر - به عنوان اولین سئوال می خواهیم بدانیم از نظر شما دلیل تداوم قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر چیست؟ - محمود یاوری: اگر فوتبال ایران را تقسیم بر سه کنیم، دو قسمت برای پرسپولیس است و یک قسمت برای بقیه تیم ها.

این تیم امکانات لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حقیقی گفتم پرسپولیس خطرناک است؛ گوش نکرد/ کلاس پرویز مظلومی بالاتر است

به حقیقی گفتم پرسپولیس خطرناک است؛ گوش نکرد/ کلاس پرویز مظلومی بالاتر است