مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:252020-07-26سياسي

شهرداری دستورالعمل انتشار آزاد داده های شهری را تدوین می کند


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: دستورالعمل مدیریت و انتشار آزاد داده های شهری توسط شهرداری شیراز تدوین می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: دستورالعمل مدیریت و انتشار آزاد داده های شهری توسط شهرداری شیراز تدوین می شود.

لیلا دودمان با اشاره به برگزاری جلسات سی و ششم و سی و هفتم این کمیسیون با حضور اعضا و مشاوران، به بررسی گزارش مقدماتی تهیه دستورالعمل انتشار داده باز شهری اشاره داشت و افزود: شهرداری مکلف است پس از ابلاغ این مصوبه، دستورالعمل مدیریت و انتشار آزاد داده های شهری را ظرف مدت یک ماه تدوین کرده و در اختیار شورا قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دودمان یادآور شد: موضوع فوق در قالب طرح کمیسیون به صحن شورا ارائه خواهد شد.

دودمان همچنین با اشاره به بررسی لایحه اخذ مجوز اتعقاد قرارداد پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری شیراز از طریق سرمایه گذاری و بهره برداری به روش BOLT، بیان کرد: بر این اساس لایحه شهرداری مبنی بر اخذ انعقاد قرارداد پروژه تکمیل شبکه فیبر نوری مورد شیراز تایید قرار گرفت و مقرر شد موضوع جهت تصمیم گیری نهایی لایحه مذکور به صحن شورا بازگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دستورالعمل انتشار آزاد داده های شهری را تدوین می کند

شهرداری دستورالعمل انتشار آزاد داده های شهری را تدوین می کند