مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:302020-07-26اقتصادي

عملیات تکمیل طرح آب رسانی به بخش غیزانیه اهواز آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اعلام این خبر اظهار داشت: - قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با همکاری بنیاد مستضعفان، عملیات تأمین و اجرای لوله گذاری فاز سوم آب رسانی به غیزانیه اهواز را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرای لوله گذاری بخش پایانی آب رسانی به بخش غیزانیه و 33 روستای اطراف آن با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر، از نزهه به دهلاییه و از نزهه به غیزانیه بزرگ از امروز وارد مرحله اجرا می شود.

وی افزود: این پروژه به طول تقریبی 30 کیلومتر با استفاده از لوله های پلی اتیلن با مواد اولیه PE100 و فشار کاری 10 بار است که 25 کیلومتر آن لوله های با سایز 315 میلیمتر و 5 کیلومتر لوله سایز 400 میلی متر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به مشکل کمبود آب شرب غیزانیه در ماه های اخیر گفت: با اجرای این طرح آب شرب ساکنان روستا های این بخش تا 20 سال آینده تامین می شود و آن ها دیگر مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تکمیل طرح آب رسانی به بخش غیزانیه اهواز آغاز شد

عملیات تکمیل طرح آب رسانی به بخش غیزانیه اهواز آغاز شد