مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 09:352020-07-26اقتصادي

سبد معیشتی میان مددجویان کمیته امداد قزوین توزیع می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: به مناسبت عید قربان 62 هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد استان قزوین توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد فراهانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل کمیته امداد قزوین برگزار شد اظهار داشت: علیرغم شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی شاهد افزایش مشارکت های مردمی هستیم و این وضعیت نشان می دهد روحیه خیرخواهانه همچنان در کشور پابرجاست.

فراهانی تصریح کرد: در سال گذشته در زمینه نذر قربانی مبلغ 2 میلیارد و 300 میلیون تومان توسط خیرین جمع آوری شد که میان نیازمندان توزیع کردیم.

وی اضافه کرد: نذر قربانی امسال فراگیر شده و الان با شرایط کرونا که داریم نگران سلامت خانواده ها هستیم و بستری مهیا شده تا با روش های نوین بتوانیم نذر قربانی شهروندان را با راحت ترین راه ممکن مهیا کنیم تا مردم با کمترین دغدغه بتوانند کمک های خود را اهدا کنند.

فراهانی تصریح کرد: کمک های اندک شهروندان هم می تواند در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان بسیار مؤثر و نقش آفرین باشد و ما از اهدای کمک های 10 هزار تومان تا یک میلیون تومان استقبال می کنید و قدردان همه خیرین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد معیشتی میان مددجویان کمیته امداد قزوین توزیع می شود

سبد معیشتی میان مددجویان کمیته امداد قزوین توزیع می شود