مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:002020-07-26حوادث

سرقت میلیاردی از منازل شمال تهران در پوشش سرایدار


سردار ظهیری از دستگیری دو نفر خبر داد که در پوشش سرایدار از منازل محله قلهک سرقت می‌کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سردار کیوان ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت سارقانی که در پوشش سرایداری، اقدام به سرقت چهار میلیاردی کرده بودند، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: حدود 10 روز پیش خبری مبنی بر سرقت از یک خانه ویلایی در محله قلهک به پلیس 110 واصل شد که تیمی از مأموران کلانتری 124 قلهک برای بررسی موضوع به محل سرقت مراجعه کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: پس از حضور مأموران در محل سرقت و بررسی‌های اولیه مشخص شد اموال با ارزشی از جمله طلاجات، چند تخته فرش دستباف، حدود 30 عدد ساعت برند، مقادیری دلار، چند عدد تابلو فرش و یک دستگاه خودروی هایما از منزل مذکور سرقت رفته است.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری 124 قلهک در تحقیقات بیشتر دریافتند که صاحبخانه ویلا یک روز پیش از سرقت، یک آقا و خانم را به عنوان سرایدار منزل خود استخدام کرده بود و اهالی منزل نیز آن شب برای حضور در یک مراسم عروسی، منزل را ترک کرده بودند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بررسی‌های بیشتر نشان داد که صاحبخانه ویلایی، یک خانه (سوییت) سرایداری در مجاورت خانه خود را در اختیار آقا و خانم سرایدار قرار داده بود که پس از بازگشت آن‌ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت میلیاردی از منازل شمال تهران در پوشش سرایدار

سرقت میلیاردی از منازل شمال تهران در پوشش سرایدار