مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:102020-07-26سياسي

خسارت 4.4 میلیاردتومانی سیل به اراضی چالدران


به دنبال جاری شدن سیل و بارش تگرگ در طول سال جاری به 891 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی شهرستان خسارت وارد شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: به دنبال جاری شدن سیل و بارش تگرگ در طول سال جاری به 891 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی شهرستان خسارت وارد شده است.

حسن محمد زاده امروز 5 تیرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری ترایب یافت، وی به میزان خسارت ناشی از سیل در بخش کشاورزی و باغی این شهرستان اشاره کرد و گفت: به دنبال جاری شدن سیل و بارش تگرگ در طول سال جاری 891 هکتار از اراضی کشاورزی و باغی شهرستان به میزان 4 میلیارد 400 میلیون تومان خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی چالدران، از این شهرستان به عنوان شهرستان حادثه خیز استان یاد کرد و گفت: تمامی اعضای ستاد باید در جهت مقابله با هر گونه حوادث احتمالی از آمادگی کامل برخوردار باشند.

محمدزاده با بیان اینکه چالدران همه ساله در این فصل از سال با وقوع سیل مواجه می شود، افزود: امسال خوشبختانه با تدابیر خاص ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران طرح لایروبی رود خانه های در معرض تهدید سیل در این شهرستان با استفاده از ماشین آلات اداره منابع آب استان شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 4.4 میلیاردتومانی سیل به اراضی چالدران

خسارت 4.4 میلیاردتومانی سیل به اراضی چالدران