مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:202020-07-26سياسي

طرح های عمرانی شهری گرمسار تسریع یابد/ رفع موانع احتمالی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: تسریع در اجرای طرح های عمرانی و رفع موانع احتمالی در شهر گرمسار به صورت موردی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر گرمسار به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه اجرای طرح های عمرانی شهرداری گرمسار در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: موانع احتمالی در مسیر اجرای این پروژه ها شناسایی و رفع شود.

وی بابیان اینکه شهرداری ها ویترین عملکرد دولت هستند، افزود: شهرداری ها به دلیل ملموس بودن طرح های عمرانی و زیرساختی که انجام می دهند درواقع عملکرد دولت را به نمایش می گذارند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اینکه ورود شهرداری های استان در بحث فرهنگی با ساخت مجتمع فرهنگی دنبال شود، خاطرنشان کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تمام توان تجربیات خود را در اختیار شهرداری های استان قرار می دهد.

کاشت 35 هزار نهال در مناطق شهری گرمسار شهردار گرمسار نیز در این جلسه بابیان اینکه در بسیاری از معابر پرجمعیت گرمسار، طرح های عمرانی خوبی با مساعدت کسبه، انجام شد که این امر در رونق کسب وکار واحدهای صنفی تأثیر قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: اصلاح پیاده رو، اصلاح معابر، احیای فضای سبز و کاشت 35 هزار نهال در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی شهری گرمسار تسریع یابد/ رفع موانع احتمالی

طرح های عمرانی شهری گرمسار تسریع یابد/ رفع موانع احتمالی