مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-26سياسي

تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند


محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: - نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در نشست کمیسیون کارگری کشور صورت وضعیتی تنظیم کردیم تا امید اسدبیگی که مدیرعامل شرکت هفت تپه است را ملزم به بروز کردن حقوق ها کند و قرار بر این شد که 10 مرداد، تمامی حقوق ها بروزرسانی شوند.

محمد کعب عمیر، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: این شرکت در سال 94 به بخش خصوصی واگذار شده و واگذاری آن به افرادی صورت گرفته که اهلیت نداشتند.

کعب عمیر اضافه کرد: این واگذاری سبب بروز مشکلات عدیده ای برای شرکت هفت تپه شده و این موضوع اکنون، به یکی از اصلی ترین و عمده ترین چالش های کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: اخیرا پیرامون این موضوع، نشستی با عنوان کمیسیون کارگری کشور با حضور نمایندگان وزارت خانه های تعاون، صمت، کشور، سازمان خصوصی سازی و نماینده قوه قضاییه برگزار کردیم و صورت وضعیتی در این جلسه تنظیم کردیم تا امید اسدبیگی که مدیرعامل شرکت هفت تپه است را ملزم به بروز کردن حقوق ها کند و قرار بر این شد که 10 مرداد، تمامی حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند

تمامی حقوق کارگران هفت تپه تا 10 مرداد به روزرسانی می شوند