مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 10:252020-07-26سياسي

اخراج و بازداشت پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در نامه ای به شهبازی، استاندار این استان درخصوص واگذاری پر مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و اعتراضات کارکنان آن، - اخراج و بازداشت پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج نیست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در نامه ای به استاندار این استان اعلام کردند که استانداری باید پاسخگوی مسائل بیمارستان امام خمینی (ره) کرج باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در نامه ای به شهبازی، استاندار این استان درخصوص واگذاری پر مساله بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و اعتراضات کارکنان آن، اعلام کردند پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان این بیمارستان، اخراج و بازداشت نیست.

در این نامه آمده است: یکی از سیاست گذاری هایی که به نوعی ریل گذاری برای حرکت به سمت تولید در کشور به شمار می رود، خصوصی سازی در راستای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی است.

اما مشخص نبودن نسبت دولت با بخش خصوصی پس از واگذاری، شفاف نبودن اطلاعات و روند ها و صد البته نبود یک سیستم نظارتی قدرتمند در مکانیسم خصوصی سازی موجب شده است تا همه اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در این زمینه به طور کامل محقق نگردد، در حالی که در سیاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج و بازداشت پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج نیست

اخراج و بازداشت پاسخ مناسب به اعتراضات کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) کرج نیست