مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 11:002020-07-26ورزشي

آقایی مهدو در سرزمین اوزه بیو و رونالدو


بامداد امروز، دو گل مهدو (خطاب صمیمانه مهدی در جنوب) به بواویستا در دو بسا ، نه یک تیم و محله را، که همه فوتبال بوشهر را شاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ابراهیم جاگرانی در عصرایران نوشت: از روزی که پدروآلبوکرک نخستین مامور بلند پایه پرتغالی در سال 1514 به ریشهر (بوشهر) پا گذاشت و ده پارچه آبادی از قلمرو میر ابواسحاق حاکم این بندر در عصر شاه اسماعیل صفوی را به زور نیروی نظامی تصرف کرد، پانصد و شش سال می گذرد و حالا پسر بوشهری ها روی دست پرتغالی ها به هوا پرتاب می شود! معجزه فوتبال، چشم و دل ایرانی ها و بوشهری ها را بامداد یکشنبه 26 جولای 2020 [پنج مرداد 1399] به پرتغال کشاند تا بعد از پیروزی ریوآوه با دبل طارمی برابر بواویستا و 18 گُله شدن او؛ برای اولین و شاید آخرین بار در انتظار سوت پایان براگا - پورتو و بنفیکا - اسپورتینگ در پریمیر لیگ این کشور، بیدار بمانند.

تا نی انبان آقای گلی پسر محله شغاب را با ناکامی پیزی و وینیسیوس برای بنفیکا و پائولینهو در براگا؛ مطابق پیش بینی روزنامه ABola چالو کنند(بنوازند).

دقیقه 88 کارلوس وینیسیوس برای بنفیکا گل زد تا مثل هم تیمی اش پیزی و طارمی 18 گله شود، با سوت پایان بازی ها اهالی بندر، بی خبر از قانون لیگ پرتغال (مثل خیلی از رسانه ها و ورزشی ها) بی خیال این گل؛ از ناکامی پیزی 18 گله، در قرنطینه کرونایی من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایی مهدو در سرزمین اوزه بیو و رونالدو

آقایی مهدو در سرزمین اوزه بیو و رونالدو