مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 11:052020-07-26حوادث

کشف 2 فقره پرونده اختلاس و زمین خواری به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال درخراسان شمالی


 فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان با جرائم اقتصادی با جدیت در دستور کار قرار دارد از کشف دوفقره پرونده اختلاس و زمین خواری به ارزش 3 میلیارد و 312 میلیون ریال در استان خبر داد .

- کشف 2 فقره پرونده زمین خواری با ارزش بیش از 3 میلیارد ریال درخراسان شمالی ایسنا/خراسان شمالی  فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مبارزه بی امان با جرائم اقتصادی با جدیت در دستور کار قرار دارد از کشف دوفقره پرونده اختلاس و زمین خواری به ارزش 3 میلیارد و 312 میلیون ریال در استان خبر داد .

علیرضا مظاهری اظهارکرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و اطلاع از وقوع یک مورد اختلاس و یک مورد زمین خواری در سطح استان بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به محض اطلاع از صحت وقوع این جرائم بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر و بدون وقفه کارآگاهان دو نفر متهم در این رابطه دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه با دستگیری این دو نفر پرده از راز یک فقره پرونده اختلاس و یک فقره پرونده زمین خواری برداشته شد، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 فقره پرونده اختلاس و زمین خواری به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال درخراسان شمالی

کشف 2 فقره پرونده اختلاس و زمین خواری به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال درخراسان شمالی