مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 12:052020-07-26پزشكي

افزایش نگران کننده تعداد کودکان کرونایی در مشهد/ اینجا «نفس» درد دارد


رییس بخش ICUکووید 19 کودکان بیمارستان اکبر مشهد افزایش شیوع کرونا بین کودکان را نگران کننده می داند و می گوید: از اسفند تاکنون حدود 10 کودک با تست PCR مثبت فوت شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امروز به جایی آمده ام تا دل بدهم به دل آدم هایی که به جای بازی های کودکانه و شادی، سهم شان از دنیای ما آدم بزرگ ها، یک تخت است و مشتی قرص و دارو، نفسی که دیگر یاری نمی کند و دم و بازدمی که دردناک است.

اینجا بخش ICU کووید19 بیمارستان تخصصی کودکان اکبر است؛ کادر درمانی لحظه ای آرام و قرار ندارند، دائم در حال سرکشی به بیماران کوچکشان هستند، مثل یک مادر مهربان دور تخت ها می چرخند و همه چیز را کنترل می کنند .

مرگ بیش از 10 کودک مبتلا می شوند سرپرستار این بخش برایم از فشار کاری می گوید و رنج و دردی که هر روز اینجا شاهد است، از غمی می گوید که هر روز بر جان خودش و کادر درمانی اینجا چنگ می زند؛ حق با اوست، تلخی دیدن این طفل های معصوم در چنین شرایطی وصف ناشدنی است.

معصومه فریدار ادامه می دهد: از اسفندماه با شیوع ویروس کووید 19 در مشهد، بیمارانی که در این بخش بستری می کنیم شامل کودکانی شد که از نارسایی حاد تنفسی رنج می برند؛ تعدادشان هم هر روز متغیر است اما الآن تمام 12 تخت ما پر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نگران کننده تعداد کودکان کرونایی در مشهد/ اینجا «نفس» درد دارد

افزایش نگران کننده تعداد کودکان کرونایی در مشهد/ اینجا «نفس» درد دارد