مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 12:202020-07-26سياسي

حمایت از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مسافرخانه ها در دستور کار شورای شهر


رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد گفت: درآمد صنوف خدماتی شهر مشهد و به ویژه حوزه گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیده و لذا استحقاق هرگونه پشتیبانی را دارا هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد گفت: درآمد صنوف خدماتی شهر مشهد و به ویژه حوزه گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیده و لذا استحقاق هرگونه پشتیبانی را دارا هستند.

احمد نوروزی با اشاره به هفتاد و ششمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که به ریاست استاندار خراسان رضوی و به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه شیوع ویروس از ابتدای اسفند سال گذشته موجب شد هتل های مشهد خالی از مسافر باشند و سپس از 22 اسفند ماه نیز حسب ابلاغیه استانداری خراسان رضوی، پذیرش مسافر ممنوع شد، اظهار کرد: در ماه های اخیر هم که فعالیت دیگر واحدها و بنگاه های اقتصادی مختلف از سرگرفته شده، هتل ها تقریبا میزبان مسافری نیستند.

وی در ادامه گفت: برآیند این شرایط و هزینه های ثابت تحمیلی موجب شده تا هتل های مشهد شرایط اقتصادی بسیار نامناسبی داشته باشند و بسیاری از آن ها بر اساس گزارش رییس جامعه حرفه ای هتل داران استان همچنان تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مسافرخانه ها در دستور کار شورای شهر

حمایت از هتل ها، هتل آپارتمان ها و مسافرخانه ها در دستور کار شورای شهر