مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 14:102020-07-26اقتصادي

مشکل آب غیزانیه تا پایان سال به طور کامل برطرف می شود


مشکل اساسی آب رسانی بخش غیزانیه خطوط اصلی انتقال آب و شبکه های آب رسانی داخل روستا است که با حسب دستور استاندار در نظر داریم تا پایان سال مشکل آب را برطرف نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق حقیقی پور مدیرعامل آبفای خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه با یکپارچگی شرکت آب و فاضلاب استان توانستیم در همان گام اول، فاز نخست شبکه آب رسانی شیبانی به عنوان مهم ترین شبکه آب رسانی قیطانی را تکمیل نماییم.

وی افزود: درحال حاضر 17 هزار متر مکعب آب به صورت شبانه روزی در تاسیسات شیبان تولید می شود.

مدیرکل آبفای خوزستان گفت: به غیر از تاسیسات شیبان تاسیسات یادگار امام و رامهرمز نیز آب بخش دیگری از روستاهای غیزانیه را تأمین می کند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی آب رسانی بخش غیزانیه خطوط اصلی انتقال آب و شبکه های آب رسانی داخل روستا است که با حسب دستور استاندار در نظر داریم تا پایان سال مشکل آب را برطرف نماییم.

صادق حقیقی پور اذعان کرد: فاز دوم به طول 28کیلومتر با قطر لوله 600 میلی متر درحال اجرا است که تا به به این لحظه 18 کیلومتر از این پروژه پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد: خطوط تعبیه شده حداقل تا سال 1425 نیاز آبی مردم را تأمین می کند و برای رفع نیاز آب دام های این بخش نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب غیزانیه تا پایان سال به طور کامل برطرف می شود

مشکل آب غیزانیه تا پایان سال به طور کامل برطرف می شود