مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 14:452020-07-26اقتصادي

66 درصد نانوایی های همدان به دستورالعمل های بهداشتی توجه دارند


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته 66 درصد نانوایی های همدان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر یکشنبه در نشست اعضای ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: نگرانی جدی دانشگاه علوم پزشکی مربوط به سه بخش پلیس +10، آرامستان شهری و روستایی و دفاتر پیشخوان دولت است چراکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این مراکز به ترتیب 35 درصد، 50 و 63 درصد است.

وی اضافه کرد: 100 درصد پایانه مسافربری درون و برون شهری و هتل ها، 83 درصد ادارات و سازمان ها، 81 درصد بانک ها، 70 درصد مطب ها و 66 درصد نانوایی ها به دستورالعمل های بهداشتی توجه دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به دنبال بازرسی وضعیت سلامت محیط کسب و کار که با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی از 25 تا 31 تیرماه برگزار شد هفت واحد تعطیل و 80 مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: یکی از نگرانی ها روند رو به رشد ابتلای مددجویان بهزیستی به ویروس کرونا است که باید پذیرش افراد در این مرکز محدود شده و مراجع قضایی افراد جدیدی به بهزیستی معرفی نکند تا اجتماع افراد در این محل ها کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد نانوایی های همدان به دستورالعمل های بهداشتی توجه دارند

66 درصد نانوایی های همدان به دستورالعمل های بهداشتی توجه دارند