مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 14:552020-07-26سياسي

آموزش دورکاری به برگزیدگان استخدام بخش خصوصی


تفاهم نامه ارایه آموزش مهارت های دورکاری ویژه شرایط کرونا به 10 هزار نفر از برگزیدگان چهارمین آزمون استخدامی بخش خصوصی امروز شنبه با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای تطبیق سبک زندگی و همزیستی ایمن با این ویروس، تعدادی از شرکت های بزرگ بخش خصوصی کشور امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه ای با دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی به امضا رساندند تا به منظور حفاظت از مشاغل و کسب و کارها در دوران کرونا، 10 هزار نفر از کارجویان تحت آموزش های رایگان مهارت های دورکاری قرار گیرند.

محمدحسین قمری دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در نشست امضای تفاهم نامه با اشاره به برگزاری این دوره از آزمون در شهریور ماه سال جاری گفت: به دلیل تغییراتی که در پی شیوع کرونا در محیط کسب و کار کشور به وجود آمده در این دوره آزمون شاهد استقبال بیشتری از موسسات و شرکت ها برای شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیازشان از طریق این آزمون بوده ایم.

وی بیان کرد: علت این گرایش زیرساخت های مبتنی بر فناوری آزمون استخدام بخش خصوصی است که تطبیق پذیری بیشتر و راحت تری با شرایط کرونایی دارد؛ بنابراین شرکت هایی که امسال برنامه جذب نیروی بیشتر از هزار نفر دارند امروز تفاهم نامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دورکاری به برگزیدگان استخدام بخش خصوصی

آموزش دورکاری به برگزیدگان استخدام بخش خصوصی