مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 15:052020-07-26فرهنگي

ماجرای بی توجهی کمیسیون فرهنگی مجلس به معیشت اهالی هنر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کافه هنر ، نخستین قسمت از برنامه کافه هنر در هفته ابتدایی مرداد، روز گذشته ساعت 16 از طریق رادیو ایران پخش شد.

- در این برنامه تئاتر و موضوعات مرتبط با تئاتر های کمدی شبانه که به صورت آزاد و غیر دولتی اجرا می شوند، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بنا بر اعلام زهره سربازی تهیه کننده کافه هنر ، قادر آشنا مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کافه هنر برای گفتگو در خصوص تئاتر آزاد را نپذیرفت، اما حجت الاسلام سید رضا تقوی به عنوان یکی از اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم در زمینه تئاتر آزاد و معیشت هنرمندان تئاتر حاضر به گفتگو با این برنامه رادیویی شد.

تقوی با بیان اینکه کار مجلس ریل گذاری است و اجرا بر عهده دولت است، گفت: مجلس مدام درد معیشت مردم را بیان می کند و البته بحث فقط تئاتری ها هم نیستند بلکه بحث بر سر مشکلات معیشت کل جامعه است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس با دعوت از وزیران مختلف برای پاسخگویی در این زمینه تلاش می کند، افزود: ما قانون کم نداریم که بخواهیم قانون جدیدی برای این قضیه وضع کنیم.

هرچند که در کل مجلس هم راجع به کل جامعه و نه اقشار خاص کار هایی در دست انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بی توجهی کمیسیون فرهنگی مجلس به معیشت اهالی هنر

ماجرای بی توجهی کمیسیون فرهنگی مجلس به معیشت اهالی هنر