مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 15:402020-07-26دانش

بازدید سفیر ایران در کرواسی از دانشگاه علم و فرهنگ


سفیر ایران در کرواسی، با حضور در دانشگاه علم و فرهنگ ضمن دیدار با رییس دانشگاه و اعضای دفتر همکاری های علمی و بین المللی، با برخی از ظرفیت ‎ها و توانایی های این دانشگاه آشنا شد.

- سفیر ایران در کرواسی، با حضور در دانشگاه علم و فرهنگ ضمن دیدار با رییس دانشگاه و اعضای دفتر همکاری های علمی و بین المللی، با برخی از ظرفیت ‎ها و توانایی های این دانشگاه آشنا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه، در این نشست، ضمن معرفی برخی ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه، از آمادگی برای همکاری با مراکز و دانشگاه های کرواسی و کشورهای حوزه بالکان در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی خبر داد.

هاشمی گفت: برای ارائه خدمات و همکاری های آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی در قالب دوره های بلندمدت و تخصصی کوتاه مدت در حوزه های نانو، گردشگری، فنی و مهندسی، فناوری های نوین زیستی، هنر و معماری آمادگی کامل هم به صورت حضوری (پس از پایان شرایط اضطراری کرونا) و هم به صورت مجازی (درحال حاضر) وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت گسترش زبان فارسی گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقده بین دانشگاه علم و فرهنگ و موسسه دهخدا آمادگی لازم برای گسترش زبان فارسی به صورت مجازی و حضوری نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سفیر ایران در کرواسی از دانشگاه علم و فرهنگ

بازدید سفیر ایران در کرواسی از دانشگاه علم و فرهنگ