مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 15:452020-07-26اقتصادي

آغاز فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه با حضور استاندار خوزستان


استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فاز سوم و پیشرفت فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه اهواز ابراز امیدواری کرد که این دو فاز همزمان به بهره برداری برسند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به آغاز فاز سوم و پیشرفت فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه اهواز ابراز امیدواری کرد که این دو فاز همزمان به بهره برداری برسند.

غلامرضا شریعتی امروز (5 مردادماه) در مراسم کلنگ زنی فاز سوم آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: فاز سوم پروژه آبرسانی بخش غیزانیه امروز آغاز شد و امیدواریم در مدت یک ماه تا یک ماه و نیم آینده به انجام برسد و برنامه ها طبق پیش بینی اجرایی شوند.

وی افزود: فاز دوم آبرسانی غیزانیه که از صفیره به نزهه را پوشش می دهد، حدود 28 کیلومتر طول دارد که 18 کیلومتر از آن کار شده و 10 کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

شریعتی عنوان کرد: فاز سوم این طرح نیز با کمک بنیاد مستضعفان و قرارگاه خاتم الانبیاء، از امروز آغاز شد و با توجه به اینکه جنس لوله های این فاز، پلی اتیلن است، امیدواریم کار فاز دوم و سوم به صورت همزمان به اتمام برسد.

وی افزود: با اجرای دو فاز باقیمانده طرح آبرسانی به غیزانیه و تامین آب از کارون، مشکل دیرینه این بخش که سال ها با کم آبی مواجه بود، حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه با حضور استاندار خوزستان

آغاز فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه با حضور استاندار خوزستان