مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 16:102020-07-26دانش

آغاز ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد فداییان اظهار کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است، - رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: ثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور براساس سوابق تحصیلی ازامروز آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمد فداییان اظهار کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است، منحصرا به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 5 مردادماه سال جاری آغاز و در روز یکشنبه دوم شهریور ماه پایان می یابد.

وی افزود: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و پس از مطالعه کامل دفترچه، نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه 13 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در سطح استان فعال هستند، بیان کرد: در این مراکز و واحد ها رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور

آغاز ثبت نام دانشجو در رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور