مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 مرداد 1399 ساعت 20:552020-07-26اقتصادي

افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها


رییس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: در حال حاضر افزایش کرایه های اعمال شده، غیر قانونی است و ما در تلاش هستیم تا به صورت قانونی قیمت را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهیم، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: در حال حاضر افزایش کرایه های اعمال شده، غیر قانونی است و ما در تلاش هستیم تا به صورت قانونی قیمت را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهیم، در حالی که اکنون افزایش قیمت کرایه های وانت ها و پیک موتوری ها حدود 70 درصد است.

خلیل دانش عدالت در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افزایش کرایه حمل و نقل درون شهری، اظهار کرد: اوضاع در صنف حمل ونقل درون شهری خوب نیست و تمام هزینه های این صنف اعم از قیمت لوازم یدکی و قطعات، روغن و تعویض روغن و.

افزایش یافته است.

وی افزود: این موضوع باعث شده تا قیمت کرایه ها نیز افزایش یابد و ما از کمیسیون نظارت تقاضا کردیم نرخ مصوب را افزایش دهند تا بتوانیم فعالیت خود را با هزینه معقولی ادامه دهیم.

رییس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری مشهد گفت: در حال حاضر افزایش کرایه های اعمال شده، غیر قانونی است و ما در تلاش هستیم تا به صورت قانونی قیمت را حدود 30 تا 50 درصد افزایش دهیم، در حالی که اکنون افزایش قیمت کرایه های وانت ها و پیک موتوری ها حدود 70 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها

افزایش 70 درصدی قیمت کرایه وانت ها و پیک موتوری ها