مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 01:402020-07-26ورزشي

دو دستگی ها در کمیسیون ورزشکاران به پایان می رسد؟/جنگ قدرت در سئول


انتخابات رییس و نایب رییس کمیسیون ورزشکاران روز سه شنبه برگزار می شود و باید دید آیا این انتخابات دو دستگی ها را کاهش خواهد داد یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهلت ثبت نام از نامزدهای ریاست و نایب رییسی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک روز یکشنبه به پایان رسید که هادی ساعی، زهرا نعمتی و سعید حسنی پور برای ریاست، افشین نوروزی و مجتبی عابدینی برای نایب رییسی نامزد شده اند.

انتخابات هم قرار است روز سه شنبه ساعت 10 صبح برگزار شود.

ریاست این کمیسیون در ابتدا برعهده حمید سوریان بود اما بعد از مدتی و با حاشیه هایی که به وجود آمد، وی بعد از چند جلسه انصرافش را اعلام کرد و آرش میراسماعیلی جایگزین شد.

با توجه به اختلافات موجود جلسات این کمیسیون به صورت منظم برگزار نشد تا اینکه تصمیم بر این شد فعالیت ها مدتی لغو شود تا آیین نامه کمیسیون ورزشکاران مورد بازبینی قرار بگیرد.

* دودستگی در کمیسیون ورزشکاران  این آیین نامه به کمیته بین المللی المپیک (IOC) هم ارسال شد و به گفته کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته مورد تایید قرار گرفت.

ب راین اساس قرار شد سیدرضا صالحی امیری 2 عضو جدید را به کمیسیون اضافه کند که بهداد سلیمی و حمیده عباسعلی اعضای جدید کمیسیون هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو دستگی ها در کمیسیون ورزشکاران به پایان می رسد؟/جنگ قدرت در سئول

دو دستگی ها در کمیسیون ورزشکاران به پایان می رسد؟/جنگ قدرت در سئول