مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 01:502020-07-26سياسي

13 هزار کارگری شهرداری تبریز در بلاتکلیفی


وزارت کشور بخشنامه ساماندهی وضعیت پرسنلی در شهرداری ها را ابلاغ کرده که متاسفانه به سمت فراموشی حرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادقزاده امروز  در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: سال گذشته در ترکیه جلسه اتحادیه های کارگری این اتحادیه ها به موضوع آب نیز ورود کرده بودند.

وی ضمن قدردانی از همکاری برای ساخت بیمارستان 327 تختخوابی خاوران و 96 تخت خوابی سهند  تاکید کرد: اختصاص 45 هزار متر مربع زمین از سوی شهرداری برای احداث بیمارستان در شهرک خاوران اقدامی قابل تقدیر است که مقرر شد 102 میلیارد تومان از بابت ارزش زمین به شهرداری پرداخت شود که تاکنون اقدام مناسبی در این خصوص انجام نشده که اگر این مهم انجام نشود بودجه هزار میلیاردی تامین اجتماعی نیز کارساز نخواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: 650 هزار کارگر بیمه شده و بازنشسته در تبریز وجود دارد که بیمارستان های تامین اجتماعی باید به این عزیزان خدمات رایگان ارائه کنند.

وی با اشاره به حذف شرکت های پیمانکاری و عدم واگذاری نیرو های قرارداد موقت در قالب طرحی  تصویب شده گفت:  باید شرکت های پیمانکار در این زمینه حذف شود و قراردادهای شهرداری به صورت مستقیم با کارگران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار کارگری شهرداری تبریز در بلاتکلیفی

13 هزار کارگری شهرداری تبریز در بلاتکلیفی