مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 01:552020-07-26سياسي

تبریز شهر تشنه/ آب های زیرزمینی تبریز هدر می رود!


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مدیریت آب در حفاری های عمیق در تبریز انجام نمی شود و آب های زیرزمینی که قابل شرب نیز می تواند باشد مدیریت نشده و از طریق فاضلاب از شهر خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش در جلسه همفکری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با مدیران شهری و اعضای شورای شهر تبریز اظهار داشت: تبریز به عنوان دومین شهر صنعتی ایران بعد از تهران مطرح است که همکاری نمایندگان مجلس می تواند بسیاری از مشکلات موجود را رفع کند.

وی با اشاره به موضوع قطعی آب و وجود کرونا تصریح کرد: این امر مشکلات بسیاری برای تبریز به وجود آورده و همزمانی آن با ایام عید موجب کاهش درآمد شهروندان و رکود اقتصادی شده است.

اندیش تاکید کرد: مدیریت آب در حفاری های عمیق در تبریز انجام نمی شود و آب های زیرزمینی که قابل شرب نیز می تواند باشد مدیریت نشده و از طریق فاضلاب از شهر خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از نیاز آبی تبریز و کمبود ها می توانست از طریق کنترل ورودی های آب و رعایت مصرف حل شود گفت: بخش عمده موفقیت ما می تواند در  زمینه کنترل هدر رفت آب باشد که یکی از آنها هدر رفت آب از حفاری های عمیق در شهر است که نمونه های آن در حفاری های مترو قابل مشاهده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز شهر تشنه/ آب های زیرزمینی تبریز هدر می رود!

تبریز شهر تشنه/ آب های زیرزمینی تبریز هدر می رود!