مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 02:402020-07-26حوادث

یک کیف قاپ مدعی شد: کرونا باعث شد سرقت کنم!


تفاوت زیاد قد دو برادر کیف قاپ خشن که هنگام سرقت، طعمه هایشان را مجروح می کردند، سرنخ مهمی برای دستگیری آنها به دست پلیس داد.

- تفاوت زیاد قد دو برادر کیف قاپ خشن که هنگام سرقت، طعمه هایشان را مجروح می کردند، سرنخ مهمی برای دستگیری آنها به دست پلیس داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: اوایل اسفند سال گذشته مأموران پلیس با شکایت های سریالی کیف قاپی مواجه شدند.

تمامی مالباختگان مدعی بودند که سرقت ها از سوی دو پسر جوان که یکی از آنها بسیار قدبلند و دیگری کوتاه بود، رخ داده است.

یکی از شاکی ها در تحقیقات گفت: برای خرید طلا به مغازه ای داخل یک پاساژ رفته بودم، بعد از خرید به سمت خودروام می رفتم که ناگهان موتورسیکلتی با دو سرنشین که هر دوی آنها کلاه ایمنی به سر داشتند، از کنارم رد شد و یکی از آنها کیفم را قاپید.

من که از این ماجرا شوکه شده بودم کیفم را محکم به دست گرفتم و سارق که با مقاومت من مواجه شده بود، مرا روی زمین کشاند تا کیف را سرقت کند.

تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت پلیس در یکی از مناطق شمال تهران متوجه شدند که دو پسر موتورسوار قصد سرقت کیف مرد جوانی را داشته اند و وقتی با مقاومت او روبه رو شده اند چند متری وی را روی زمین کشانده اند اما با کمک رهگذران دو مرد موتورسوار که در سرقت ناکام مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کیف قاپ مدعی شد: کرونا باعث شد سرقت کنم!

یک کیف قاپ مدعی شد: کرونا باعث شد سرقت کنم!