مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-27فرهنگي

سازمان سینمایی لطفاً به ما کمک نکند‍!/ لغو مجوزهای بی حساب و کتاب


رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان در واکنش به حواشی اخیر صدور مجوزهای تهیه کنندگی و کارگردانی، بر لزوم واگذاری این مسئولیت از سوی سازمان سینمایی به صنف تهیه کنندگی تأکید کرد.

- سید ضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره ارائه مجوز تهیه کنندگی به افراد جدیدالورود در این حوزه از سوی سازمان سینمایی گفت: ارائه کارت تهیه کنندگی و تاییدیه از سوی شورایعالی تهیه کنندگان قواعد و قوانین خاصی دارد.

در گذشته ما با محاسبه حداکثر یک دهم تولیدات، تهیه کننده جدید معرفی می کردیم اما امروز شرایط متفاوت شده است و هر کسی از راه می رسد گویا می تواند مجوز تهیه کنندگی و گاهاً کارگردانی دریافت کند! هاشمی تأکید کرد: متاسفم که امروز افرادی به جرگه تهیه کنندگی وارد شده اند که با زبان بازی و چاپلوسی و بدون داشتن مدارک تحصیلی خود را در بالاترین سطح سواد معرفی می کنند و جالب است در کارنامه خود فیلمی با تعداد مخاطب کمتر از انگشتان دست ساخته و روانه اکران کرده اند! وی در ادامه تاکید کرد: دوستان گویا از بی اطلاعی سازمان سینمایی سوءاستفاده کرده و سعی دارند از آب گل آلود ماهی خود را صید کنند.

در باور من نمی گنجد که روزگاری ارائه مجوز کارگردانی بسیار سخت بود و امروز دوستان با چارچوبی که در نظر گرفته اند درخواست کارگردانی یک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی لطفاً به ما کمک نکند‍!/ لغو مجوزهای بی حساب و کتاب

سازمان سینمایی لطفاً به ما کمک نکند‍!/ لغو مجوزهای بی حساب و کتاب