مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-27اقتصادي

سفرهای برون شهری در استان زنجان 34 درصد کاهش دارد


مدیرکل راهداری استان زنجان، با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان سفرهای برون شهری کاهش یافته است، اظهار کرد: طی چهار ماهه سال جاری سفرهای برون شهری در استان 34 درصد کاهش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین علی اکبری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه ناوگان بین شهری استان زنجان روزانه گند زدایی و ضدعفونی می شود، گفت: سه ترمینال زنجان روزانه ضدعفونی می شوند.

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا در استان سفرهای برون شهری کاهش یافته است، اظهار کرد: طی چهار ماهه سال جاری سفرهای برون شهری در استان 34 درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه 83 شرکت حمل و نقل باری داخلی، دو شرکت بین المللی و سه پایانه بار در استان زنجان فعال است، گفت: چهار هزار و 705 دستگاه و هفت هزار راننده در این بخش مشغول به کار هستند.

علی اکبری با بیان اینکه 40 شرکت حمل و نقل مسافر در استان فعال است، ابراز داشت: امیدواریم سفرها در استان کاهش پیدا کند و بعد از ریشه کنی بیماری کرونا سفرها شاهد روند رشد سفرها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، تصریح کرد: برخی از کارکنان که دارای شرایط خاص هستند دورکار هستند تا سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای برون شهری در استان زنجان 34 درصد کاهش دارد

سفرهای برون شهری در استان زنجان 34 درصد کاهش دارد