مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 03:352020-07-27اقتصادي

کوتاهی اداره کل ورزش و جوانان در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار


فرماندار دامغان با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید نسبت به کوتاهی خود در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار پاسخگو باشد، - گفت: این مهم از جنبه حقوقی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ علی اصغر مجد شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار به میزبانی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه اعتبار سال گذشته دامغان رقمی معادل 30 میلیارد تومان بوده که 33 درصد از این اعتبارات تخصیص پیدا کرد، ابراز کرد: سال گذشته 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری کلاته پرداخت شد که در سال جاری این میزان به 900 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی سهم دامغان از محل اعتبارات استانی را چهار درصد برآورد کرد و افزود: این میزان محدود است و مدیران دستگاه های اجرایی نباید نگاهشان معطوف به اعتبارات استانی باشد، بلکه باید به دنبال جذب اعتبارات ملی نیز بود.

کوتاهی اداره کل ورزش و جوانان در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار فرماندار دامغان به اجرای پروژه احداث استخر ذخیره آب شهید ساجدی شهر کلاته رودبار اشاره داشت و افزود: یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهید ساجدی شهر کلاته رودبار اختصاص یافت که با اتمام این پروژه کمک شایانی به رشد و توسعه کشاورزی این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی اداره کل ورزش و جوانان در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار

کوتاهی اداره کل ورزش و جوانان در قبال زمین چمن شهر کلاته رودبار