مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-27سياسي

از شایعه تا واقعیت وقف قله دماوند


روز گذشته خبری با عنوان صدور سند وقف یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های فراوانی در پی داشت، موضوعی که بلافاصله با تکذیبیه سازمان اوقاف و ثبت اسناد و املاک رو به رو شد و مسئولان، - ایسنا/مازندران روز گذشته خبری با عنوان "صدور سند وقف یک برش از کوه دماوند به نام سازمان اوقاف" در فضای مجازی منتشر شد که واکنش های فراوانی در پی داشت، موضوعی که بلافاصله با تکذیبیه سازمان اوقاف و ثبت اسناد و املاک رو به رو شد و مسئولان، قطع شدن دست متجاوزان به انفال و عرصه های ملی را، دلیل انتشار این شایعات می دانند.

عباسعلی زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران نیز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه 90 درصد اراضی در شهر رینه لاریجان آمل، ملی است، ثبت این اراضی در دستور کار اداره کل ثبت اسناد و املاک مازندران قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود قله دماوند موجب شده این کار در اولویت کاری این اداره کل قرار بگیرد، تصریح کرد: یکی از ویژگی های اجرای طرح کاداستر این است که اگر در محل، املاکی با یکدیگر تداخل داشته باشد، خود را نشان می دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران خاطرنشان کرد: تثبیت اراضی حدود 10 پلاک ثبتی در اطراف قله دماوند، انجام شده است و آن چیزی که در خصوص وقف اراضی دماوند و مرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت وقف قله دماوند

از شایعه تا واقعیت وقف قله دماوند