مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:002020-07-27ورزشي

رامین رضاییان 4 گل تا آقای گلی لیگ همسایه


رامین رضاییان که چندی پیش در برنامه دور همی مهران مدیری شرکت کرده و اظهارات جالبی در مورد تقابل و بازی درگیرانه با کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2018 به میان آورده و همچنین عنوان کرده بود می‌خواهد به تعداد شماره پیراهن‌اش(10) در این فصل گل بزند، حالا در بازگشت به قطر با روحیه مضاعفی وارد مسابقات شده و امیدوار است تیمش را از منطقه سقوط نجات دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الشحانیه که همانند بازی‌های اخیرش رامین رضاییان را به‌عنوان مدافع راست در ترکیب داشت، از ساعت 20:30 امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل تیم رده هشتمی الاهلی قرار گرفت.

رامین رضاییان که در یکی از دیدار‌های تدارکاتی اخیرشان موفق به گلزنی با ضربه سر شده بود، در دقیقه 22 بازی امشب هم توپ ارسالی از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین توسط نایجل دی‌یانگ را به زیبایی و با ضربه سر شیرجه‌ای وارد دروازه الاهلی کرد و تیمش را در زمین حریف پیش انداخت.

گلزنی و درخشش رضاییان در این بازی ادامه داشت و این ملی‌پوش ایرانی موفق شد در دقیقه 29 پنالتی اعلام شده به سود تیمش را تبدیل به گل کند تا با دبل او، الشحانیه در نیمه اول به برتری 2 بر صفر مقابل الاهلی دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامین رضاییان 4 گل تا آقای گلی لیگ همسایه

رامین رضاییان 4 گل تا آقای گلی لیگ همسایه