مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:052020-07-27سياسي

مدیران معیشت و دغدغه های اقتصادی مردم را دریابید


امام جمعه اهل سنت شهر اینچه برون با اشاره به اینکه همه مسوولان باید فرصت خدمتگزاری را غنیمت بشمارند، گفت: معیشت و دغدغه های اقتصادی مردم را دریابید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، پس از آنکه دستورالعمل جدید وزارت کشور مبنی بر استفاده از نیروهای درون این وزارتخانه برای تصدی پست های مسوولیتی در فرمانداری ها، بخشداری ها و .

تعدادی از فرمانداران، معاونین فرماندار، بخشداران و مسوولان ستادی مجبور به بازگشت به دستگاه های اجرایی مبدا خود شدند و به همین منظور استاندار گلستان نیز مجبور شد افرادی را از درون مجموعه وزارت کشور برای تصدی پست های مختلف از جمله بخشداری داشلی برون معرفی کند.

بخشداری بخش اینچه برون پس از آنکه به دلیل همین دستورالعمل ها با حاجی نظر شیرمحمدلی خداحافظی کرده بود، طی حدود 45 روز با سرپرستی معاون عمرانی فرماندار گنبدکاووس مدیریت می شد تا اینکه استاندار گلستان نورالله بابایی نژاد را به عنوان بخشدار بخش داشلی برون معرفی کند.

به همین منظور آیین تکریم و معارفه بخشدار سابق و جدید داشلی برون با حضور مسوولان شهرستانی و استانی در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد.

* بی حاشیه بودن و پرکاری ویژگی های بخشدار سابق داشلی برون بود فرماندار گنبدکاووس در این نشست با تقدیر از تلاش های بخشدار سابق داشلی برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران معیشت و دغدغه های اقتصادی مردم را دریابید

مدیران معیشت و دغدغه های اقتصادی مردم را دریابید