مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:152020-07-27سياسي

پروژه تأمین آب شرب کلاته رودبار تکمیل شود/آب مهمترین مطالبه مردم


امام جمعه کلاته رودبار با بیان اینکه طرح های نیمه تمام منطقه باید شناسایی و برای تکمیل آن برنامه ریزی کرد، گفت: تکمیل پروژه تامین آب یکی از جدی ترین مطالبات مردم در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل بناییان سفید شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر کلاته رودبار به میزبانی سالن جلسات شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه طرح های نیمه تمام در شهر کلاته رودبار باید شناسایی و با اولویت بندی و اختصاص اعتبارات لازم بر تکمیل طرح ها تلاش شود، ابراز کرد: پروژه تأمین آب شرب شهر کلاته رودبار سالیان سال است در دست اجرا است و انتظار آن است که به تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

وی افزود: احداث بند خاکی یا همان استخر ذخیره آب کشاورزی از پروژه های خوب در بخش کشاورزی شهر کلاته رودبار است که دولت برای تکمیل این پروژه اعتبار خوبی اختصاص داده و امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد همچنین فعالیت و خدمات خوبی در راستای رشد و توسعه عمران و آبادانی شهر انجام شده که جای تقدیر دارد.

امام جمعه کلاته رودبار به بحث امید آفرینی در جامعه با توجه به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه امید آفرینی به آینده یک موضوع مهم و حیاتی است که نباید از آن غفلت کرد، گفت: نباید مشکلات را بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تأمین آب شرب کلاته رودبار تکمیل شود/آب مهمترین مطالبه مردم

پروژه تأمین آب شرب کلاته رودبار تکمیل شود/آب مهمترین مطالبه مردم