مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:202020-07-27دانش

جهاد دانشگاهی از مصادیق دانشگاه کارآفرین است


رییس دانشگاه پیام نور گیلان، جهاد دانشگاهی را یکی از مصادیق دانشگاه نسل سوم دانست و اظهار کرد: اگر دانشگاه ها با جهاد دانشگاهی همراه شوند، - ایسنا/گیلان رییس دانشگاه پیام نور گیلان، جهاد دانشگاهی را یکی از مصادیق دانشگاه نسل سوم دانست و اظهار کرد: اگر دانشگاه ها با جهاد دانشگاهی همراه شوند، زمینه برای توسعه صنعت و اشتغال فراهم خواهد شد و موضوع دانشگاه های کارآفرین موثرتر و رو به جلوتر پیش خواهد رفت.

دکتر سعید صادقی در گفت وگو با ایسنا، جهاد دانشگاهی را یک نهاد علمی و فرهنگی دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی نشات گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است که در سال 59 شکل گرفت تا به نیازهای انقلاب در آن مقطع پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همچون سایر نهادهای انقلابی با توجه به خلاءهای احساس شده در اوایل انقلاب به وجود آمد، تصریح کرد: یکی از این خلاءها نبود فضایی برای جوانان انقلابی و علاقمند به توسعه علم و دانش بود که جهاد دانشگاهی با پاسخگویی به این خلاء، عقب ماندگی های علمی کشور که در زمان ستمشاهی شکل گرفته بود را برطرف کرد.

رییس دانشگاه پیام نور گیلان، با اشاره به حضور 50 هزار کارشناس آمریکایی در کشور در دوران قبل از انقلاب، افزود: به واسطه وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان، فرصتی برای جوانان فراهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از مصادیق دانشگاه کارآفرین است

جهاد دانشگاهی از مصادیق دانشگاه کارآفرین است