مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1399 ساعت 04:302020-07-27حوادث

14 قبضه سلاح شکاری از متخلفان در قزوین کشف شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین موفق به کشف 14 قبضه اسلحه از متخلفان شدند.

- حسن عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین، علاوه بر پیشگیری و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی و شکار و صید در مناطق آوج، طارم سفلی، الموت شرقی، الموت غربی و شهرستان البرز در حین گشت و کنترل موفق به دستگیری 14 نفر متخلف شکار و صید شدند که در این خصوص 13 فقره پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی تصریح کرد: از متخلفان جمعاً 14 قبضه سلاح، شامل 7 قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ساچمه زنی غیر مجاز و ادوات غیر مجاز شکار و صید شامل شوکر، بی سیم، فشنگ جنگی، فشنگ کالیبر 12و 7 قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و ساچمه زنی مجاز و لاشه دو رأس بز وحشی و یک قطعه کبوتر جنگلی شکار شده کشف و ضبط شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ادامه داد: با وجود دوره جدید بیماری کرونا و افزایش انتقال بیماری در بین مردم و تأکیدات فراوان در خصوص ماندن در خانه و رعایت موارد بهداشتی متأسفانه تخلفات شکار و صید توسط متخلفین در این مدت با افزایش روبرو بوده که با حضور فعال و مستمر مأمورین و هوشیاری آنها ضمن پیشگیری از تخلفات شکار و صید تعداد زیادی از این افراد دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 قبضه سلاح شکاری از متخلفان در قزوین کشف شد

14 قبضه سلاح شکاری از متخلفان در قزوین کشف شد